Pilnvērtīgā ZAZ-965 dzīve līdz pneimatiskai piekarei


Šā "Zaparožeca" ZAZ-965 vēsture iesākās 1983. gadā, kad to nopirka pašreizējā īpašnieka tēvs. Nobraukājot līdz 2000 gada sākumam, automašīna tika novietota garāžā uz vairākiem gadiem, līdz kāds zaglis uzlaužot garāžu nolaupīja šo mazulīti, un pameta grāvmalē. Labi ka mazulis patrāpījies pazīstamu cilvēku redzeslokā, kuri neapjuka un sazvanīja saimnieku. Saimnieks savāca savu mazuli un 2009 gada uzsāka ZAZ-965 restaurācijas darbus.

Papildus standarta virsbūves remontam un krāsošanas darbiem, īpašnieks nekavējoties pazemināja balstiekārtu, uzstādīja Toyota Corolla disku bremzes un iegādājoties vieglmetāla diskus ar 145/65/13 riepām, pasūtot tos Vladivostokā. Automašīnas sliekšņi tiek aizstāti ar Moskvich-412 elementiem, aizmugures arkas paņemtas no VAZ-2101.

Automašīnas priekšējas gabarīt ugunis tika izgatavotas izmantojot gaismas diodes, sanu atpakaļ skata spoguļi no 1951 gada Ševroleta tika pasūtīti caur interneta veikalu Ebay. Par automašīnas skaņu atbildīga bija pašbūvēta atgāzu izplūdes sistēma, bet par dinamiku - atbild modificēts karburators.

Salons saņēma pilnu vibrācijas un trokšņa izolāciju, kā arī pārvilkšanu, izmantojot mūsdienīgus materiālus. Nedaudz vēlāk automašīnā parādījās pneimatiskā piekare, kas ļāva īpašniekam sasniegt sev vēlamo klīringu. Un tad mazulim sakās īsta, notikumiem pilna, automašīnas dzīve. Pilna ar dažādiem pārbraucieniem no viena auto šova uz nākamo, pat 16 tūkstoši kilometru pārbrauciens no Habarovskas uz Maskavu zapiņam nav šķērslis.

 

Komentāri (0)  |  2019-06-28 17:50  |  Skatīts: 36x         Ieteikt draugiem       TweetMe   
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ